ゲーム発展国++

模擬開一間遊戲開發公司,好好玩!現在減價中!

我尋晚由一點玩到四點都唔眼訓…

Download on iPhone AppStore

6 comments

  1. 鯊魚仔 · 二月 6, 2011

    我都有玩AR@@
    不過我係起android 版玩…
    隻GAME去到好似x年就唔會繼續行..

    • SAKi Lovre · 二月 7, 2011

      你係full版定lite版?
      我玩full版過左20年佢話唔會再更新 hi-score 但仲可以繼續 @@

      • 鯊魚仔 · 二月 7, 2011

        我當然玩full@@ 不過…
        隻GAME 玩多左震就悶..
        我都係玩唔過1WEEK就冇再玩同DEL GAME..

        • SAKi Lovre · 二月 8, 2011

          可能我自己都係做軟件開發呢行,所以覺得好正…仲未覺得悶…xD

          • 鯊魚仔 · 二月 9, 2011

            o.o 你開發D 咩software@@ 我都想知知ar XP

          • SAKi Lovre · 二月 9, 2011

            公司既就係 In house 既 data processing software 囉
            工餘既就好耐冇攪過了😄

發表迴響

