(2010 J1 第21節) 名古屋グランパスvs京都サンガF.C.



(2010 J1 第21節) 名古屋グランパスvs京都サンガF.C.

4 comments

  1. Ace555 · 九月 2, 2010

    你係名古屋鯨魚的球迷?
    我睇好佢地攞今屆日職

    • SAKi Lovre · 九月 3, 2010

      對,我細細個就已經鐘意呢隊波 既吉祥物 
      今年好大機會,但希望唔好又臨尾香…

      • Ace555 · 九月 3, 2010

        鯨魚入面我最鍾意田中鬥莉王,又型又勁

        • SAKi Lovre · 九月 3, 2010

          有佢助陣今年條防線真係穩陣左
          我自己就鐘意小川佳純同金崎夢生,呢兩個中場都好有前途
          當然仲有監督史杜高域,佢簡直係我偶像

發表迴響

