喜歡你

幾日前有個近排好少聯絡既朋友搵我,同我講佢跌入二十幾年人生中既最底潮。而佢口中所講既底潮,原來係一個佢暗戀左一段時間既男仔,同一個新相識既女仔 friend 得好緊要,甚至同佢既關係都疏遠左。佢一路講由做同學到做朋友,由唔多鐘意佢個人到出街玩都要痴住佢,成日都諗住佢。

原來鐘意一個人係咁既一回事。

話說佢自稱係第一次鐘意左一個人,以前幾個都係人地主動追求,所以遇上呢個情況唔知點算好。我冇教佢我一向既處理手法--逃避。反而係聽左佢講其他朋友既意見,再改下d用詞或者扭曲下再講返出黎。最具「原創性」既都係呢句:

「有d野唔係你想捉住就捉得到,可能要捉多幾次先捉到,或者你跟本呢一世都冇可能捉得到。」

呢個時候,我自己都忽然間醒左一醒…如果十年前我識得咁諗,日後 o係街再見到「佢」,大家應該仲會有計傾…

2 comments

  1. 貓貓 · 十月 28, 2008

    好懷疑, 朋友小姐可能不甘心被人搶走多過鐘意

    黑心的想…

  2. SAKi Lovre · 十月 28, 2008

    她自己亦承認是不甘心,但也是因為喜歡他所以才會不甘心吧?

    尤幸當時這位朋友的理智線依然健在,跟她分析過「往績」後,她亦同意就算沒有第三個人的出現,自己跟那男仔多半是無可能發展下去的。

    但我還是勸告她不要去憎恨任何一個人,也不要做甚麼事令任何人憎恨你。畢竟她是不甘心的嘛,真的不知道若她再想下去,理智線會不會就在下一秒斷掉。╮( ̄▽ ̄)╭

發表迴響

