乜衣家興 o係巴士唱 K 咩?

今日坐巴士返屋企 o既時候,有班年青人坐 o係我後四排左右 o既車尾位置。初初都只係大聲講大聲笑,心諗都慣曬喇,香港都冇乜邊度唔嘈。但之後佢地做出一個創舉,我諗可能入到健力仕,佢地居然拎個電話出黎大聲播歌仲跟住唱…我已經幾次頗大聲同坐我身邊 o既親人講:「乜衣家興 o係巴士唱 K 咩?」我唔肯定佢地有冇人聽到,但只知道佢地一 d 都冇收斂繼續投入佢地自己 o既世界。

年青人,點過份都要有個限度好丫。今日我出一兩句聲,他日你可能會遇到個出手 o既人。

其實重頭戲係黎緊要講 o既呢一個。繼唱 K 後,佢地打電話比一個女仔。打電話好,總好過唱 K…但問題係,佢地居然係開住 Speaker 黎打…內容就係撩女仔(對不起,係你地迫我聽的),仲要手法屎到離譜(對不起,係你地迫我聽到的),仲要比個女仔串(對不起,係你地迫我知到你 o既“魚”事)…

年青人,唔細嫁喇,架車唔係淨得你地坐嫁,唔該你地尊重下自己,同時都尊重下其他人啦。

香港 o既未來真係前程似咁…

裝屎

3 comments

  1. Lady Cat · 三月 17, 2008

    你有冇大聲恥笑佢瘀皮 hahahaha

    香港人就是如此令人討厭, 失禮死人。 下次就直接離開坐位往別處吧!!

  2. SAKi Lovre · 三月 17, 2008

    我和坐我後面的人都當場笑了出來….XDD

    我覺得香港要學日本,在地鐵巴士都要安安靜靜、電話要用震機、只可以用 SMS…
    雖然離開坐位是最好的做法,但我覺得就像繼續縱容了他們一樣,給了「要其他人去遷就他們」的訊息。所以我一般的做法是載上耳筒聽歌。

  3. 泠辰劍一郎 · 三月 17, 2008

      難怪巴士公司要加票價,司機長期於高噪音環境工作,隨時「頂唔順」,跳車走人,賠都賠暈,現在未雨綢繆,真有遠見。

發表迴響

